fredag den 12. november 2010

Æskekort/værtindegave

Jeg har valgt at lave et æskekort med lommer indeni, som kan bruges til en lille værtindegave her op til jul. I lommerne er der 4 julekort med kuverter, 5 til og fra kort og et lille stykke chokolade. Jeg har lagt en tutorial (vejledning) til æsken på min egen blog

Jeg har brugt lækkert dobbeltsidet papir fra designblock Purple Christmas til hele projektet.

 Indersiden med lommer til kort og kuverter, til og fra kort og et stykke Ritter sport.

Jeg har stemplet rundt i kanterne af papiret med et swirl stempel, før jeg samlede æsken og limede papiret på kortene. Jeg har stemplet lidt ud over kanten, så det kun er noget af stempelmotivet man ser.
Juletræerne er stemplet på det dobbeltsidede mønsterpapir og bagefter klippet ud, nogle af dem er limet direkte på og andre er sat på med 3D puder. Jeg har brugt 2 stykker papir til kortene og limet et bånd over samlingen.Til og fra kort er lavet som tags ved at skære skrå hjørner foroven og sætte en eyelet i til snoren.
Følgende materialer som alle kan købes hos Panduro Hobby er brugt:
Designblock Purple Christmas - 360619
Clearstamps Julstad - 510232
Clearstamps Swirls - 510499
Clearstamp God Jul - 510208
Stempelpude Versafine - 510484
Satinbånd - 302879
3D puder - 220581
Taperunner My stick rød - 653578
Eyelets Klare farver - 515207
Kort og kuverter - 653229

Happy scrappin' og på gensyn om 14 dage.

2 kommentarer: