fredag den 4. marts 2011

DT udfordring nr. 8 - Home Decor - "Navneskilt"

Så gik der igen 14 dage - tiden flyver afsted - og det er blevet tid for endnu en udfordring. Denne gang (og næste gang) er emnet "Home Decor". Jeg har valgt at lave et navneskilt til min datter Caroline, som hun skal have hængende på sin værelsesdør.


Selve skiltet er af træ 9x28 cm - 1,5 cm tykt; artikelnr. 451792. Jeg har malet kanterne hvide med hobbylak artikelnr. 248201.

 

Skabelonen til fuglen finder du her. Den er udklippet af papir fra serien "Designblok Spring" artikel nr. 361037. Al papir brugt denne gang er fra denne designblok. Det er super lækkert - en god kraftig kvalitet og skøn forårsagtig. Øjet på fuglen er en halvperle i sølv artikelnr. 569086


Caroline har selv sørget for noget af dekorationen, for i en opgave i skolen, skulle de tegne et selvportræt og jeg synes virkelig at det kom til at ligne så godt, at jeg tog et billede af hendes tegning med det formål at anvende det på et tidspunkt. Tegningen er lavet på linieret papir; derfor striberne på tværs. Når jeg bliver lidt bedre til at håndtere mit billedbehandlingsprogram, kan jeg sikkert fjerne dem, men det blev altså ikke til denne gang;-)

For flere billeder, se ind på min blog - og efterlad altid gerne en hilsen:-)


Materialer anvendt:
Designblok "Spring" 361037
Sølv halvperler Scrapbooking Moments 569086
Hobbylak hvid 248201
Alfabet "Love and to be loved" 360155
Lim Panokitt Quick 220529
Træplade 451792

Glæder mig til at se hvad du finder på;-) 
Rigtig god scrapfornøjelse og god weekend/Silotte 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar