fredag den 18. marts 2011

Homedecor - Opskriftsæske

Jeg falder tit over en lækker opskift i de ugeblade, som jeg arver fra min mor og svigermor. De bliver rykket ud og så ligger de og flyder og bliver væk! Derfor har jeg lavet denne kasse med filefolders, til at opbevare dem i.

Selve kassen kommer hvidmalet i lækker Shabby Chick stil og jeg er vild med den. Den fås i flere størrelser. Jeg har pyntet den meget enkelt med en strimmel Melissa Frances køkkenpapir, en punchet bort og ændrede pap/chipboardbogstaver.
Filefolderne er lavet af hvid karton med Melissa Frances køkkenpapir på og en enkel punchet bort, som ligeså godt kunne være et stykke blondebånd. Det er bare et stykke karton, som er foldet med en lille bund forneden og et stykke mønsterpapir på forsiden. Den lille tab foroven, er rundet i hjørnene og limet på indersiden.

Minibestik i metal er limet på siden med Quick Glue.

Jeg havde ikke nogle chipboardbogstaver, som jeg synes passede i farven, så det er røde/beige bogstaver som blev malet med hvid akrylmaling og da det var tørt, smurte jeg et tykt lag Stickles i farven Frosted Lace på. Det ser næsten ud som om de er dyppet i sukker.

Jeg har brugt følgende materialer:
Trækasse 19x25 cm. - 491214
Designark Kitchy Kitchen
Elly-May - 361084
Ruby - 361085
Cherry - 361089
Ink Papir - 653335
Panduro Basic Paper - 360621
Panokitt lim Quick - 220509
Charms Bestik - 360161
Alfabet af pap - 360155
Stickles Frosted Lace - 286125

Nu håber jeg så, at jeg kan holde styr på opskrifterne! Der er et nærbillede af filefolderen på min egen blog God weekend og husk at deltage i vores konkurrence om et lækkert gavekort på 200 kr.

1 kommentar: