fredag den 19. august 2011

Layout med syninger

Denne gang er emnet syninger og jeg har syet på et layout. Jeg har syet i hånden og det gør jeg ved først at prikke huller i papiret med sylen fra værktøjssættet. Jeg lægger mit papir på et stykke tykt mosgummi og prikker efter en lineal.
 Jeg har syet det hvide stykke karton fast, inden jeg kom pynt og billede på. Jeg har skabt lidt ro i mit layout med det ensfarvede stykke karton mellem den mønstrede baggrund og min fotomatte, som er bygget op af  forskellige udklippede elementer af mønsterpapir.

 Nærbillede af min syning. Jeg har syet med noget meget tyndt hæklegarn, man kan også bruge broderigarn eller dobbelt sytråd! Kanterne er sværtet med distress ink i farven Old Paper.

Banneret er lavet ved at klippe små trekanter ud, som derefter er limet på et stykke smykkesnor. Bogstaverne er fra et stickersalfabet.

Jeg har brugt følgende materialer:
Tildablock Fruitgarden - 480210
Panduro Basic Paper hvid - 360221
Decorbånd Fruitgarden - 480206
Stickers fruitgarden - 480221
Stickers alfabet - 125898
Vokset bomuldstråd - 900810
Værktøjskit - 515202

Ingen kommentarer:

Send en kommentar