fredag den 30. september 2011

Efterår af Dorte, aka dot-scrap

Som I allerede har læst, så er vores tema denne gang: Efterår.
Når jeg tænker på efterår, tænker jeg på brune og rødbrune nuancer. Blade der falder af træerne og lyden af blæst.

Jeg har lavet dette kort og pyntet denne krukke i nuancer der for mig betyder EFTERÅR.

Jeg er som det fremgår af billederne, fuldstændig vild med ugler.
Jeg har her brugt nogle af de sødeste nye stempler fra Panduro Hobby og noget super skønt stof med ugler også.

Baggrunden med træet har jeg selv lavet med udgangspunkt i en skabelon fra Panduro Hobby.



Se flere billeder på min blog, hvor jeg også viser, hvordan jeg har lavet baggrunden på kortet.

Jeg har brugt følgende materialer:

Stof med ugler: 304958
Stempler med ugler: 510921
Skabelon Autumn tree: 450005
Bånd: 304073
Glaskrukke: 820823
Mønstret papir: Sweet Owl: 360592
Karton,brun: 360638
Eyelets: 515203
Blomster: 061604
Blade: 550220
Borderpunch: 512939

Rigtig god scrappe-lyst.

Dot-scrap

2 kommentarer:

  1. De er bare så fine disse ugler. Jeg kan også rigtig godt lide den baggrund du har lavet. Det kunne være spændede at prøve at lave noget der ligner.

    SvarSlet
  2. De er bare rigtig fine disse ugler. Jeg kan også godt lide den baggrund der er på kortet. Det kunne være spændende at lave en der ligner.

    SvarSlet