fredag den 30. september 2011

Tema - Efterår

Denne gang er temaet "Efterår". Jeg har valgt at lave et layout i efterårsfarver og med billeder fra det smukke efterår i New England USA. Jeg har desuden lavet en tutorial til blomsterne på mit layout, som ligger på min egen blog.

Jeg har brugt papir fra en Tim Holtz blok Træet bag billederne er en stencil, som jeg har duppet med Distress ink. Jeg har lagt små stykker papir og iturevne doilies ind under kanten på layoutet og fotomatten og syet dem på symaskinen.

 Blomsterne er lavet af Panduro Basic Paper med de nye blomster punches fra Panduro. Se tutorial på min egen blog
Jeg har stemplet med et juletekst stempel rundt i kanten af det øverste papir. Jeg har brugt den del af stemplet, hvor der ikke er tekst og kun taget "grunge" effekten fra stemplet med. Jeg synes det er skønt med ting, som kan bruges til andet end det er beregnet til. :)

Følgende materialer er brugt:
Designblok Crowded Attic - 360779
Panduro Basic Paper - 360623/360624/360627/360638
Punches/Figurstans Blomst - 512943
Blade af papir - 653456
Skabelon Autumn Tree - 450005
Charms Idea-ology - 650076
Rhinestone stickers - 360765

Ingen kommentarer:

Send en kommentar