torsdag den 27. oktober 2011

Vinderen af vores julekort konkurrence....!!!!

Kære Alle.

Først og fremmest må jeg sige, at det er nogle super flotte og smukke julekort der er med i vores konkurrence.
Alle som én er de unikke og det er så dejligt at se, at der blive flere og flere deltagere i konkurrencen.
Det er jer der er med til, at gøre konkurrencen og dermed også bloggen interessant at kigge med på.

Tusind tak for det.

Jeg håber, at I fortsat har lyst til at deltage i vores konkurrencer, og følge med på vores blog.

Jeg har skrevet det før, og da det fortsat ikke er muligt, at få adgang til at skrive kommentarer til alle jeres flotte indslag på jeres egne blogge. Vil jeg derfor, skrive en samlet hilsen til jer alle her.

Endnu engang tusind tak, fordi I har lyst til, at deltage i vores konkurrencer.

Nu til vinderen af julekortskonkurrencen:

Nr. 10 Lena Katrine med dette meget smukke julekort. Der er så flot både inden i og uden på.

Følg linket og se flere billeder af det smukke vinderkort.

Panduro Hobby og designteamet ønsker hjertelig tillykke.

Lena skriv navn og adresse til: don@privat.tele.dk
og du vil modtage gavekortet på 200 kr. med posten hurtigst muligt.

På fredag er vi igen tilbage med en ny konkurrence og et nyt tema.
Vi håber, at I kigger forbi, og får lyst til, at deltage i konkurrencen.

God scrappe-lyst.
Dorte aka dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Et stort tillykke til vinderen. Det er virkelig et flot julekort!
    vh Karina

    SvarSlet
  2. Så moro å vinne!!! Tusen takk!
    Jeg har sendt mail, men ikke fått noe svar...er den mottatt?

    SvarSlet