lørdag den 10. december 2011

10. december - Æske til gavekort


Glædelig 10. december. 
Så blev det igen min tur til, at lave et bidrag til julekalenderen.
Nogen gange er det altså nemmere, at give et gavekort i julegave, omend det er lidt kedeligt. Det kan dog gøres lidt mere spændende med en fin æske, i stedet for en flad kuvert.
Jeg har lavet en æske i 200 grams akvarelpapir, som jo har har samme tykkelse som karton. Jeg kan så godt lide strukturen og den naturhvide farver det har. Låget er lavet i 300 grams papir, for jeg ville være sikker på, at det kunne holde til de tunge ting jeg satte på, men skal man kun pynte med lette ting, kan 200 grams fint bruges. Æsken kan selvfølgelig også laves i alm. karton.
Jeg har lavet en vejledning til æsken, som ligger på min egen blog. Tryk på linket,
hvis du skulle få lyst til at prøve at lave sådan en.
 Låget er pyntet med englebillede, keramik engel, Tim Holtz metalpynt , bling, kageservietter, blonde og hjemmelavet blomst efter denne tutorial

  Metalpynt og blomst.

Bagsiden med en strimmel, som skjuler hængslerne

Jeg har brugt følgende materialer:
Canson Akvarelblok 200 gram - 672219
Canson Akvarelblok 300 gram - 677932
Designark Engle - 360964
Blonde - 309192
Metalpynt - 650087
Stempelpude emboss - 510592
Doilies - 653392
Rhinestone Stickers - 360764
Amoriner - 820508

1 kommentar:

  1. Denne var bare lekker!
    Helt nydelig. Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlet