fredag den 15. juni 2012

Cupcakes

Så blev det cupecake tid - Mums.
Men det er jo ikke nemt at lave og pakke en spiselig ind uden det grisser. Såderfor har jeg lavet en med hjemmelavet blomster og et vende kort hvor midten automatisk vender rundt.
Du kan finde manualen her på min blog. -det skal dog siges at det ikke er mig der har opfundet den.

Her er koret drejet rundt

Og her er kagen med blomster der er hjemmelavet.
Du gør således, punch mindst 4 blomster ud gerne flere... jeg har brugt forskellig størrelse. Farv derefter midten af blomsten med distress ink med en svamp el lig. læg blomsterne oven på hinanden  og sæt dem sammen med en brads og spray med vand og krøl forsigtigt kromblade ind mod midten...
Lad det tørre et par timer og fold forsigtigt bladene ud en efter en.
Jeg har kun farvet i midten af mine og ladet vandet trække farverne ud.
Der er brugt fgl:
hvidt karton
Perlestickers 569098
lyserødt karton
Little darlings papir 100631


Ingen kommentarer:

Send en kommentar