fredag den 29. juni 2012

Vært eller værtindegave

Nu er vi klar med endnu en konkurrence med et nyt tema.
Vi sætter igen et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby på højkant.

Denne gang har vi valgt temaet: Lav en vært eller værtindegave.

Der er frit valg på alle hylder. Så længe projektet kan bruges som en vært eller værtindegave.

Designteamet viser herunder nogle ideer til, hvad der kan være en god ide som vært eller værtindegave.

Vi glæder os som til, at se hvad I finder på.

Som altid skal projektet oploades ved den søde lille blå frø.

1 kommentar:

  1. Typisk mig, glemte jeg at lægge mit bidrag på bloggen frem til i aften hvor det så var for sent... men hvis nogen vil se hvad jeg fik lavet alligevel skal i være velkommen forbi på min blog ;-)
    http://mulleskreativeverden.blogspot.dk/2012/07/en-vrtindegave.html

    SvarSlet