fredag den 27. juli 2012

Bare en dag i haven - posealbum

Så er det tid igen til en ny udfordring på her på Panduro´s side , dengang er det posealbum, super sjov udfordring, som jeg gik i gang med for lang tid siden. Kunne ikke lade vær. GG.
Temaet for mit album var jeg heller ikke i tvivle om, da jeg så blokken "Gardenparty" fra Panduro´s Tilda serie. Lækker. lækker blok med masser af udklip og flotte havesider.
Her nogle sider fra albummet. Billeder er løs, sidder i forskelllige lommer, udklippessiderne fra blokken pynter hele vejen igennem albummet.

Lommer som måske ikke lige ses ved første øjekast. Skønne farver.

På min blog ligger der en You Tube video, hvor jeg viser jer hele albummet.
God fornøjelse, Connie

Materialeliste:

480265 Garden Party Paper Pad
650033 Guld Papirposer
360880 Dekorationssæt
126156 Pearl Stiskers
227704 Grønt bånd
304178 Dekorationsbånd små roser
480297 Tilda knapper lyserød

Ingen kommentarer:

Send en kommentar