fredag den 23. november 2012

Penge gave...

Her lavet af Rikke Næhr
 
Jeg har her lavet en æske til en pengegave.
I dette tilfælde et guldbryllupspar.
Æsken er lavet som en kuffert, da de ønskede sig penge til en guldbryllupsrejse.
Her er den set udvendigt.

Og her er den så indvendigt.
I låget er selve "kortet" og i bunden har jeg lavet en pung, hvor pengene så ligger.
Kufferten har jeg set i et Magnoliablad for et godt stykke tid siden.
Foret er stof, jeg har limet ind i.

Her er den pung jeg har lavet.
Pungen har jeg idéen fra Eva Hellen i Norge.
Jeg har bare lavet den lidt mindre, så den kunne være i kufferten.
 
Kig også ind på min blog, hvor jeg har lagt flere billeder ind.
 
Materialer:
Karton - Brun + kraft.
Papir fra Tim Holtz T25-35 D2
Stof - Tilda X88-24 C3
Bånd Tilda B15-59 G2
Nitter 360744
Vedhæng "Love" T26-46 C3
Sikkerhedsnål B03-27 D3
Røde roser B03-27 D3
Hvide roser B03-27 E3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar