mandag den 3. december 2012

3. december Æske med bøtter - værtindegave


Så blev det den 3. december og min tur til at åbne dagens låge.

Jeg har lavet en lille æske/kurv med plads til to bøtter, som kan indeholde forskelligt, alt efter hvem modtageren er.

Jeg har puttet nogle mandler i, de skulle have været brændte, men det har jeg valgt at vente med til lige før gaven skal gives! :)

 Glædelig jul er skrevet med bogstavstickeres. Kanten er lavet med en borderpunch.
 Bøtterne er pyntet med snor, roser og små halvperler.
Perlerne er selvklæbende og sidder fint fast på de små plastbøtter.
Hanken er sat fast med små brads, som ligner knapper. 

 Æsken er lavet af et stykke karton, som måler 13,5 x 18,5 cm og hjørnerne er klippet af som vist. Se evt. mine tutorials på min egen blog, for en mere udførlig vejledning på en æske.
Snipperne  er limet fast og æsken er klar til at blive pyntet med papir, udstandset bort osv.

Jeg har brugt følgende materialer:
Plastbøtter 10 cm - 512004
Designblok MM Vintage - 361317
Presentsnøre Brun - 300313
Mini roser White - 653460
Pearlsticker Hvid - 569083
Brads knapper - 061629
Stickersalfabet - 361482
Bortstanseværktøj blomster - 512947

Tak fordi du kom forbi og rigtig glædelig 3. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar