fredag den 4. januar 2013

Masser af knapper !!!!

Kreativ opbevaring af scrap-ting er emnet denne gang.

Jeg har en MASSE knapper, som jeg gerne ville have styr på, så jeg har brugt en æske opdelt i rum og pyntet den.

På den måde kan jeg have de blandede knapper ét sted.

Jeg har taget låsen af, så er det meget lettere at pynte æsken, og bagefter er det let at sætte den på igen. Det giver en fin finish...i stedet for, at man forsøger at skære til uden om låsen.

Jeg er helt vild med det skønne papir fra designblokken Farm. De grisebasser er så nuttede.




Jeg har brugt følgende materialer:

Skrin af træ - 491964
Distress ink, walnut: 510465
Knapper turkis/blå:  451209
Sæt med blonder, new puzzle: 304277
Designblok Farm: 360539
3D stickers, sommerfugl:
Rigtig godt nytår og god scrappelyst.

Dorte/dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar