fredag den 12. april 2013

Art kort med stempler

Temaet er denne gang " Lav et kort med mindst 3 stempler" her på bloggen.
Da jeg lige for tiden er ret varm på Art Journaling og øver mig i at blive god til det, var det jo oplagt at bruge nogle af teknikkerne på kort. Jeg har lavet to forskellige. Baggrunden er lavet på et stykke akvarelpapir, som først er grundet med Gesso. Derefter har jeg smurt akrylmaling og distress ink på og også stemplet med begge dele. Det sorte er stemplet med vandfast sværte.


Hjertet med vingerne er stemplet med distress ink, embosset med klar embossing og indeni hjertet har jeg farvelagt med distressink og vand. Derefter er det klippet ud og limet fast.

 Teksten er først stemplet med akrylmaling og derefter lidt forskudt med distress ink.
Jeg tegnede stregerne på luftballonen op med sort tush, efter at jeg med let hånd havde farvelagt med akrylmaling.

Rigtig god weekend og tak fordi du kom forbi.
Der er flere billeder på min egen BLOG

jeg har brugt følgende materialer:
Canson Akvarelblok - 672219
Craftpaint sæt - 510098
Gesso - 920851
Distress ink - 510455
Clearstamps Vintage - 510087
Clearstamps Luftballon - 510098
Clearstamps Hjerte - 510273
Clearstamps Sweet Sin - 510231
Skabeloner af plast.

1 kommentar:

  1. Sikken et par flotte kort, jeg kan virkelig godt lide det første, i de glødende farver, og det med at klippe et stempel ud har jeg lige besluttede mig for at prøve i mit "kvindealbum" knus morkaren.

    SvarSlet