fredag den 24. maj 2013

Mixed media af Dorte/dot-scrap

Så er jeg endelig klar med mit projekt til vores art journaling/mixed media tema.

Jeg har valgt, at lave dette billede/canvas. Det er allerede blevet "stjålet" af min ældste datter. Hun vil have det op og hænge på sit værelse.

Det var super sjovt og meget anderledes for mig, at arbejde med canvas. Det skal jeg helt klart prøve igen. Den mindste af mine døtre har nemlig også bestilt et til sit værelse....!!!

Det færdige resultat. Der skal dog lige en ramme på inden det hænges op.

Jeg har brugt de færdige pap-bogstaver som Panduro forhandler, og så har jeg brugt 2 af deres punches/stanser (hjerte og stjerne) og punched dem ud i pap.

Her er jeg begyndt at ligge aluminiums-tapen på.
 
Se flere billeder af hvordan jeg har lavet billedet på min blog HER
 
Jeg har brugt følgende materialer:
 
190043 deep edge canvas 30x30
264443 papbogstaver A-Z
667802 Aluminiums-tape
512880 prægeværktøj
244261 Panokit Quick lim
802169 traditional craft paint, black
516490 decopage pensel
513003 figurstanse, hjerte
512948 figurstanse, stjerne
246815 metallineal
 
Rigtig god fornøjelse. Jeg håber, at I har fået lyst til at prøve det for første gang eller bare prøve det igen, for det er virkelig sjovt, og kan laves på så mange fantastiske måder.
 
Rigtig god scrappelyst
Dorte/dot-scrap


Ingen kommentarer:

Send en kommentar